Over mij

Ik ben Femke, 32 jaar oud, woon in het zuiden des lands. Ik heb samen met mijn vriend een zoontje die in mei 2011 geboren is. Mijn hobbys zijn fotografie, lezen en schrijven. Vandaag heb ik besloten om ook maar eens een blog te gaan beginnen. Dit omdat ik zoveel ideeen in mijn hoofd heb, die ik ook weer heel snel vergeet. en om mezelf een beetje te helpen, gebruik ik deze blog. Wat kan je verwachten van dit blog? - Verhalen over mijn leven als moeder, fotograaf en vriendin/partner/weknemer enz enz - Ideeen voor mijn creatieve kant. - Foto's die ik zelf gemaakt heb. - Blogs, foto's, links etc. van dingen die ik zelf inspirerend vind.

woensdag 21 september 2011

Handen/vingers en gezegdes

Ik ben bezig met een serie foto's voor de fotografieclub "het fotopaleis".
Het thema van deze serie is handen/vingers en gezegdes.
Denk daarbij aan - de vinger in de pap hebben
                           - de handen ineen slaan
                           - achter de hand hebben
                           - 2 linkerhanden hebben
                           - om je vingers bij af te likken
                           - dat kan je op tien vingers natellen
                           - handen aan vol hebben
                           - aan handen en voeten gebondn zijn
                           - op handen gedragen worden
                           - uit je duim zuigen
                           - vinger aan de pols
                           - touwtjes in handen hebben
                           - helpende handen

Nu heb ik bij heel veel al wel een beeld in mijn hoofd hoe ik het wil hebben, maar om dat om te zetten naar de foto, is heel erg moeilijk. Ik heb uit je duim zuigen gemaakt met mijn moeder. Karakteristiek gezicht met mooi dikke lippen en altijd vuurrode lippenstift op. In mijn hoofd een prachtige beeld maar het is er niet uitgekomen. Hmmm moeilijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten