Over mij

Ik ben Femke, 32 jaar oud, woon in het zuiden des lands. Ik heb samen met mijn vriend een zoontje die in mei 2011 geboren is. Mijn hobbys zijn fotografie, lezen en schrijven. Vandaag heb ik besloten om ook maar eens een blog te gaan beginnen. Dit omdat ik zoveel ideeen in mijn hoofd heb, die ik ook weer heel snel vergeet. en om mezelf een beetje te helpen, gebruik ik deze blog. Wat kan je verwachten van dit blog? - Verhalen over mijn leven als moeder, fotograaf en vriendin/partner/weknemer enz enz - Ideeen voor mijn creatieve kant. - Foto's die ik zelf gemaakt heb. - Blogs, foto's, links etc. van dingen die ik zelf inspirerend vind.

zaterdag 29 oktober 2011

Doktersbezoeken enz.

Pfff, beetje hele heftige week achter de rug.
Eerst krijg ik te horen dat mijn contract niet verlengd wordt, wat eigenlijk best logisch was, omdat ik 5 maanden in de ziektewet heb gezeten. Maar dat maakt het niet minder fijn.

Daarnaast heb ik een MRI van mijn rug moeten laten maken en daaruit is gebleken dat ik een beginnende hernia heb en ook nog eens littekenweefsel aan de binnenkant van mijn ruggemerg en dat weefsel drukt dus tegn mijn zenuw aan, waardoor ik uitstraling heb naar mijn tenen. Soms doet mijn been zo'n pijn bij liggen, zitten en staan, dat ik helemaal niks meer kan doen.

Vanwegen al die klachten aan mijn rug en mijn been moet ik naar de orthopeed toe. Gelukkig kan dat op vrij korte termijn.Ben benieuwd of z me daarmee kunnen helpen.

De ene na de andere sollicitatiebrief opgestuurd. Bijna evenveel gesprekken gehad maar OF ik ben overgekwalificerd OF ik ben een te groot risico vanwege mijn rug OF ik heb niet de juiste papieren. Maar god, ik reken erop dat ik straks toch echt een nieuwe goede baan heb en dat ik straks ook weer helemaal beter ben.

En vandaag ben ik op zoek geweest voor een nieuwe bril. Leuk montuur gevonden. Die man ging mijn ogen even opnieuw testen. Nu is dat altijd wel lastig omdat ik 8 jaar geleden gelaserd ben. Maar nu kreeg hij helemaal rare uitslagen. Dus of ik ook maar eens langs de oogarts wil gaan om het en ander na te laten kijken.

Al mijn vrije dagen (nou ja vrij, meer mijn werkdagen en de dagen waarop mijn mannetje op de opvang zit, maar ja zit in de ziektewet) gaan nu dus op aan doktersbezoeken, sollicitatiegesprekken, osteopaatbezoeken en noem maar op. Ben blij dat het in ieder geval kan hoor.

Hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon mijn eigen levenje oppikken. Ik verlang er zo naar om weer gewoon te werken, voor mijn kleine man te zorgen, zelfs het huishouden te doen.

Ik mag nu wel weer 2 x 2 uurtjes aan de slag. En daar ben ik heel blij mee. En ik hoef dan pas om 10.00 uur te beginnen zodat ik ook geen last heb van de files. En dan hoef ik ook niet zolang in de auto te zitten.

Tja, wilde dat ik positiever nieuws had. Volgende keer meer geluk hoop ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten